سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نگاه اول
  •   ساز دل
  • نی شکسته

    با این دل ماتم زده آواز چه سازم
    بشکسته نی ام بی لب دم ساز چه سازم
     
    در کنج قفس می کشدم حسرت پرواز
    با بال و پر سوخته پرواز چه سازم
    گفتم که دل از مهر تو برگیرم و هیهات
    با این همه افسونگری و ناز چه سازم
    خونابه شد آن دل که نهانگاه غمت بود
    از پرده در افتد اگر این راز چه سازم
    گیرم که نهان برکشم این آه جگرسوز
    با اشک تو ای دیده ی غماز چه سازم
    تار دل من چشمه ی الحان خدایی ست
    از دست تو ای زخمه ی ناساز چه سازم
    ساز غزل سایه به دامان تو خوش بود
    دور از تو من دل شده آواز چه سازم.



  • نویسنده: نسترن(پنج شنبه 85/3/11 ساعت 12:26 عصر)

  • نظرات دیگران ( )


  •   لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ساز دل
    [عناوین آرشیوشده]
  •    RSS 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 69693
    بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز : 6
  •   مطالب بایگانی شده

  • بهار 1385
    زمستان 1384

  •   درباره من

  • نگاه اول
    نسترن

  •   لوگوی وبلاگ من

  • نگاه اول

  •   اشتراک در خبرنامه
  •  


  •  لینک دوستان من

  • صدای عشق
    خزون بی بهار
    اشکها و آرزوها

  •  لوگوی دوستان من




  •   اوقات شرعی
  • اوقات شرعی